2013. február 26., kedd

3. fejezet


Csak TE kellesz.....

-1 héttel később -
*Saffa*
Végre nagyjából minden rendben van. Kibékültünk Blair-ral. A fiúkkal is sok időt töltök bár csak néggyel Loui nélkül. Nem vagyunk puszi pajtások, és ki se békültünk, de tudunk együtt dolgozni. Köszönünk egymásnak és ennyi. Már próbált bocsánatot kérni, de engem nem érdekel, csak élni akarok nélküle amennyire lehet. Bár még mindig többet érzek iránta.
Blair és Zayn olyan édesek együtt. Imádom a srácot ő a tökéletes a tesóm számára. Még a szellőtől is védi Bi-t. Már nyíltan felvállalták a kapcsolatukat, és a rajongók imádják.
Ma van a Gála napja. Már őt milliószor elgyakoroltuk a számot amit énekelni fogok. Anyuék nagyon büszkék rám. Érdekese cseppet sem izgulok. Inkább csak amiatt, hogy elkések az utolsó próbáról.
- Saffa itt van Zayn. - kiabál Blair, ja hát most ő a személyes sofőrünk. Meg igazítottam a ruhámat és lerohantam a lépcsőn.
- Hali. - mosolyogtam a fiúkra és leültem Hazza mellé.
- Akkor mindenki tudja a menetet? - bólintottunk. - Oké. Saffa egy utolsó próba. - mosolygott Stef.
Fel álltam a színpadra és vártam, hogy elkezdődjön a dal. Egész végig abba a gyönyörű szemekbe néztem. Ami úgy csillogott mint a tenger. Az az édes mosoly gyerekes pofi és kócos haj. Amit az első percben, hogy megpillantottam beleszerettem. Szeretem Őt. Louis-t.
A szám végére a könnyek végig folytak az arcomon. Csak bámultam Őt. Loui hirtelen felállt és kiviharzott a teremből.

*Blair*
Egy kiló sminket kentek szegény Saffára. Aki egyből felpattant és lemosta és felkente tetszése szerint. Igen ő az én húgom.
- Szerintetek milyen ruhája lesz? - kérdezte Niki. Sisi nem árulta el, hogy mit vesz fel azt mondta meglepetés.
- Azta. - nyögte Harry. Mindenki hátrafordult ahol Saffa állt.
- Gyönyörű vagy. - ölelte meg Niall.


                                                                       -----**-----
- Most már izgulok. - tördelte a kezeit Saffa. Oh, és ha tudnád.........
- Nem kell. Nagyon jó leszel. - öleltem meg szorosan. Bemondták, hogy ő jön. Én elfoglaltam a helyem a többiek mellet. Remélem a kis meglepi úgy fog elsülni ahogy azt tervezzük. Uhh.

*Saffa*
Idegesen lépdeltem fel a három lépcső fokon. Görcsösen szorongattam a mikrofont a kezemben. Próbáltam mélyeket lélegezni. Mi? Csak Blair és Niki ült a helyükön. Hol vannak a fiúk?
Felcsendült a dal......., de ez nem az amit én éneklek. Mi ez?
Valaki elkezdett énekelni. Ismerem ezt a hangot. A fények megvilágították a nézőteret. Pontosabban egy személyt. Nem az nem lehet Ő nem. Louis. Énekelt a kis folyosón a székek közt közeledett felém Totál ledermedtem, csak álltam ott mint egy szamár és néztem Őt. Azokat az igéző szemeket. Fel lépett a színpadra mellém.
- Mikor először láttalak tudtam, hogy Te vagy Az. Az édes mosolyod a gyönyörű szemeid. Mikor megszöktél - valószínű a fürdő ablakán - azt hittem nem látlak többet. De aztán kiderült, hogy veled fogok dolgozni mérhetetlen boldogság töltőt el. Sajnálom, hogy egy barom voltam, de- de. Saffa SZERETLEK! Agy egy esélyt, hogy megmutassam mennyire! - már a beszéd közepén nem tudtam vissza tartani a könnyimet, már patakokban folyt. Csak bámultam azokba az azúr kék szemekbe. Én is......., de. Rajta döntened kell. Louis arcára kiült a félelem, a csend miatt.
- SZERETLEK. - suttogtam. Még nagyobb sírás tört rám. - Szeretlek!!!! - a derekamnál közelebb húzott magához. Ajkai rátaláltak az enyémet. Először csak finoman csókolt, de én ennél többet akartam. Mohón tapadtam az ajkaira. Nem érdekelt, hogy több százan minket néztek, csak őt akartam. Mindenki vad tapsolásba kezdett a fiúk Niki és a tesóm már mellettünk álltak.
- Csoportos ölelés. - kurjantott Niall és Louis. Csomó kéz zárt közre minket, de én csak Őt szorítottam még erősebben magamhoz.

*Louis*
Azt sem tudom, hol vagyok csak, hogy itt van velem. Ő az Én gyönyörűségem. El se váltak az ajkaink mióta haza jöttünk, és az már jó rég volt.
- Komolyan gyerekek ha így folytatjátok hamar megunjátok egymást. - röhögött Zayn, de a Drága Blair hason vágta.
- Most már haza se fogsz menni Saffa? - kérdezte Harry.
- Drága én max. csak Hazza megyek. - erre mindenki elröhögte magát.
- Holnap ti lesztek a címlapokon. - nézett ránk Niki.
- Louis Tomlinson új barátnője, vagy Az új álompár. - simogatta a nem létező szakállát Niall.
- Ja vagy a csaj aki elrontotta az álom kapcsolatot. Vajon Eleanor Calder hogy reagál erre? - ironizált Saf  úgy tűnt nem akarta ezt mondani. - Hupsz. - félénken pislogott rám.
- Hidd el nem lesz semmi. - nyomtam puszit az arcára.
Az ikrek ki mentek a konyhába Niall meg Nikit csikizte.
- Jó végre az élők között látni. - veregetett vállba göndörke.
- Hülye. - röhögtem.
- Nem, de most komolyan. Látszik rajtad, hogy boldog vagy. - az is vagyok.
- Nagyon szeretem. - néztem a barátomra., ő azzal a "tudom én" nézésével fürkészett. A konyhából nagy nevetések szöktek ki. Ami a mi szánkra is mosolyt csalt. Szomjas vagyok, na jó ezt csak ürügy. Felálltam és a konyhába sétáltam. A lányok háttal álltak nekem és valamiről nagyon sugdolóztak.  Megköszörültem a torkom mire a hölgyemények ijedten fordultak meg.
- Én ezt beviszem. - kapott a kezébe egy tálcát Blair és kisietett a nappaliba.
- Meg zavartam valamit? - kérdeztem, és közelebb léptem hozzá.
- Nem, csak fárasztott a hülyeségeivel. - legyintett. Imádtam amikor ilyen kis hanyag lett. Vissza fordult és újra háttal állt nekem. Oda léptem mögé és átkaroltam a derekát.
- Gyönyörű vagy. - suttogtam a fülébe. Beleremegett és megállt a kezében a kés.
- Éhes vagyok. - bújt ki a karjaim körül és a hűtőhöz lépett. - Nem baj? - pillantott vissza rám. Egy kis időbe telt mire rájöttem mit akar, csak bólintottam.  Kivett egy joghurtot és rám nézett.
- Vissza megyünk? - mutatott a nappalira.
- Aha. - leültem Hazza mellé és az ölembe húztam a lányt. Hirtelen ötlettől vezérelve belenyúltam a joghurtos pohárba és az orrára kentem Saffának.
- Te. - az egész fejem televolt az édes cuccal.
- Óóó, te kis. - felkaptam az ölembe és kirohantam vele az kertbe.
- Louis. Ne, ne. - kiabált mikor rájött, hogy mit akarok.
- Szeretlek. - pusziltam meg, és beledobtam a medencébe.
- Louis William Tomlinson. - dühöngött, de édes. Már a többiek is kint voltak és röhögtek. Oda nyújtottam a kezem, hogy kihúzzam, de a vízben kötöttem ki. - Szeretlek. - vigyorgott.
- Bomba. - kiabált Niall és a vízbe ugrott.
Hát ennek az lett a vége, hogy mindenki a medencében kötött ki. Ruhában, bár ez senkit sem zavart.
- Hogy fogok így haza menni? - siránkozott Blair.
- Mi lenne ha itt aludnátok? - kérdezte Niall.
- Ki van zárva. - hátrált Niki és kiugrott.
- Pontosan. - ment utána Bi. Mindenki a középen álló gyönyörűségre nézett.
- Misis. Ikertesó és legjobb barátnő majd elintézi. - kacsintott Saffa. - Nyuszkókáim. - emelte két oktávval magasabbra a hangját. Mi követtük őket a házba. Sisi a tesója derekán ült és összekulcsolt kezeiken támaszkodott.
- Neeeem. - hangsúlyozta a lány.
- Meg kapod a  Rodosz-ban vett felsőmet. - Bi fintorgott. - Plusz a Zayn-est. - sóhajtott. Mi meg furán néztünk rá.
- Oké. - rikkantott a szőke lány.
- Imádlak. - puszilta arcon és behuppant az ölembe.
- Milyen Zayn-es póló? - kérdezte Harry.
- Mindegyik kötök arc képes pólója meg van neki. - mosolygott Niki.
- Komoly? - húzta fel a szemöldökét Harry.
- Ja. Megírtam két dolimat ötösre és apu meg vette őket. Azt mondta egy kisebb vagyon volt, de a Tündérkéjéért mindent. - meg rántotta a vállát és maga után húzva fel állt és az emeltre mentünk.
- Mi a baj? - kérdeztem mikor meg állt a folyóson.
- Fázom. - suttogta. Behúztam a szobámba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése