2013. február 25., hétfő

2. fejezet

*Saffa*
- Ez jó? - kérdezte sokadszorra Blair. Már rég elkellet volna indulnia. De nem ő a huszadik ruhát pakolja elém.
- Aha. - már a faszom ki van a ruháival.
- Nem is figyelsz rám. - dühöngött persze Niki jól szórakozik fél órája eltűnt a konyhában engem itt hagyva a menthetetlenül szerelmes ikremmel. Csengettek.
- Nyitom  - hallottam meg lentről a hangját. Blair egyből rohanni kezdett nem tom minek. Én csak szép komótosan sétáltam le a lépcsőn, de fél úton megtorpantam.
- Zárva volt a Starbuck. Gondoltuk ezért inkább át jövünk. - vigyorgott Zayn.
- És itt akarjátok falni egymást? - rikkantottam mindenki rám nézett.
- Fogd be törpe. - pirított rám a tesóm.
- Nagyon sexy vagy. - húzogatta a szemöldökét Harry. Hát igen kicsit rövid gatya van rajtam és egy igen sokat mutató póló.
- Téged vártalak édes! - kacsintottam és bementem a konyhába. A többiek mint a libák jöttek utánam. - Tudod ide is szólhattál volna, hogy ugrott a randi. - néztem Zayn-re.
- Miért ennyire zavarunk? - kérdezte és átkarolta Blair derekát.
- Nem csak akkor nem kellet volna végig szenvednem EGYEDÜL - az utolsó szónál Nikire nézem. - hogy a drága testvérem kipakolja a szekrényét. - felültem a pultra.
- Nem is figyeltél rám. - nyivákolt.
- Nem. Mert szerintem Zayn-nek olyan mind egy lett volna, hogy mibe mész. - hápogtam.
- Pontosan  -  bólogatott.
- Azért még is csak jobban örültél volna ha olyan cuccban jelenik meg mint Saffa. - jelent meg Harry képén egy kaján vigyor. Én meg az első dolgot ami éppenséggel egy alma volt hozzá vágtam. - Aú! - nyávogott.
- Amúgy nem az lett volna az értelmesebb ha zárva van az kávézó akkor elmentek máshova? - kérdezte Niki az újdonsült párocskánkat.
- Úgy tűnik nekik mind egy hol vannak. - röhögött Louis.
- És azért vajuk be örülsz, hogy Niall itt van. - piszkáltam. A lány olyan piros lett mint egy paradicsom. De a szöszi fiú csak mosolygott és át karolta. Na jó én itt fogok ki akadni. Mindenki boldog, de én nem kaphatom meg azt akit szeretnék. Ez nem fair.
- Hahó! Föld hívja a csajt aki úgy néz ki mint Én! - kiabált Blair.
- Mi van? Bocs elbambultam. - ráztam a fejem.
- Jössz filmet nézni? - furán méregetett. Bólintottam és követtem a nappaliba. Beültem Harry és Louis közé.
Valami irtózatosan nagy hülyeséget néztünk nem is figyeltem csak az Iphone-mat nyomkodtam. Egy újabb kép amin bejelöltek remek. Jami. Felnevettem mikor meg láttam a képet.
Gyönyörűm.......<3 Emlékszel?---> Retardált fóka! xd
 Akaratlanul is eszembe jutott az a nap. Igaz  akkor törtem el a kezem, de akkor is az egyik kedvencem. J-el azon versenyeztünk egy játszó téren kitud magasabbra mászni a fán. Én nyertem, de le is estem. És eltört a kacsom, de én csak röhögtem mint egy hülye.
- Mi van? - fordult felém Blair. Felé fordítottam a telefont és ő is nevetni kezdett. A fiúk és Niki hol rám hol a tesómra néztek. Bi elmesélte mi a nevetés tárgya én meg komenteltem.
Persze, hogy emlékszem! Nem is vagyok az....... :P <3
- Ti amúgy jártok? - kérdezte Louis.
- Kivel? - értetlenkedtem.
- Jami-vel. - ezt úgy mondta mint ha tudnom kéne kiről vagy miről beszél. Már senki sem figyelte a Tv-t. Egyáltalán mit érdekli? Ott van neki a kis cicababája..
- Nem. - ráztam a fejem.
- Hát nagyon nem úgy tűnik? - bökött a gyönyörű szóra. Mi van?
- Mit érdekel ez téged? - akadtam ki. - Vagy Eleanor le cserélt? - kérdeztem.

                                                                                   -----**-----
Tegnap este szépen össze vesztem Loui-val. És még Blairtől is megkaptam, hogy hülye vagyok. Semmi kedvem ma bemenni, de muszáj. Elkezdünk próbálni a fiúkkal a hétvégi fellépésre. Húh, de jó.
Rendbe szettem a fejem és felvettem egy piros gatyát egy szívecskés pólóval, és hozzá kiegészítőket. Mivel a tesóm nem áll szóba velem ezért külön megyünk. Elköszöntem az ősöktől és elindultam a suliba.
Az öltözőbe se szóltunk egymáshoz mint két idegen. Niki meg nem tudta kihez mennyen inkább meghúzta magát.
- Jó reggelt. - köszöntem és egyből levágódtam a földre.
- Szia. - ült le mellém Harry. Én lomhán rá néztem, de nem tudtam viszonozni a mosolyát. Sosem veszekedtünk Blairral főleg nem fiúk miatt és ez nagyon fáj.
- Saffa, Te fogsz énekelni Louis-sal a gálán! Jó? Jó. - lépett be a terembe Stefan. Rohadt lassan, de leesett, hogy mit mondott.
- Hogy mi? Na azt már nem. - pattantam fel. - Egyáltalán ki mondta, hogy énekelek? - dühöngtem.
- Én! - jelentette ki Stef. Én csak felhúzott szemöldökkel néztem rá. - Talán valami baj van? - kérdezte.
- Baj, az van sok. Én nem éneklek vele. - mutattam Tomlinsonra. - Neki ott van a bandája. Tudtommal nem szólóban nyomja. - egyáltalán ezt hogy? Ahj.
- A fiúk is énekelnek, a háttérben. - kinyírom.
- Az nagyszerű, de én nem énekelek vele. - jelentettem ki határozottan.
- Akkor egyedül? - csak engem dühít ez az egész? Hát ige.
- Inkább. - ez is jobb mint, hogy a nagyképű ficsúrral.
- Jó. - ezt megbeszéltük. Mint aki jól végezte dolgát vissza ültem a földre. Stefan Paul-al együtt ki ment a teremből.
- Gyerekes vagy. - szólt Blair.
- Meg tennéd hogy leszállsz rólam? - néztem fel rá.
- Nem hiszem el, hogy ilyen makacs vagy. - ma még felpofozom.
- Én vagyok gyerekes és makacs? Akkor Te? A pasid haverja mellé állsz a testvéred helyett!? - álltam elé. - Te is nagyon jól tudod, hogy nekem volt igazam! - láttam a szemében, hogy tudja miről beszélek. - Tudod mit nem is érdekel. Légy boldog! Csak hagy engem békén. - mint valami örült úgy rontottam be az öltözőbe. Neki dőltem a falnak, de nem tudtam sírni valahogyan nem ment.

*Blair*
- Majd lenyugszik és kibékültök. - mosolygott Niki. Sosem láttam ilyennek Saffát. Zayn olyan aranyos folyton vigasztal, puszilgat Imádom Őt. Viszont most nem tudok olyan boldog lenni, igaza van a húgomnak. Louis ok nélkül akadt ki.
- Mi van haver? - kérdezte Liam Louit.
- Szakítottam Eleanor-ral tegnap. - sóhajtott. Mindenki rá vagy a húgomra kapta a fejét aki lejtette az üvegét. Tuti, hogy hallotta.
- Mi? - akadt ki Harry.
- Ez már nem volt az igazi mióta....... mióta - dadogott. - találkoztam .......... - nem mondta de mindenki tudta, hogy a húgomra gondolt.
- Saffa! - kiabált Jade. Mindenki oda kapta a fejét. Sisi a kezét szorongatva feküdt a padlón, hírtelelen nekem is erős fájdalom nyílalt bele. Stefan mint egy örült rontott be.
- Mi történt? Lesett? - rohant Stef oda hozzá.
- Jól vagyok. - állt fel nagy nehezen. - Csak megcsúsztam. - a francokat.
- Mutasd a kezed. - kérte Stef.
- Nincs vele semmi. - ellenkezett, de azért oda nyújtotta.
- Szercsére nem tört el. - mindenki egy emberként lélegzett fel. Láttam Louison, hogy nagyon meg ijedt.

                                                                      -----**-----
Nem tudom mi lesz ezzel a közös munkával. Saffa nagyon haragszik Louis-ra. Szerencsére csak egy kötést kapott a kezére. De olyan lehangolt és nem szól hozzám. Próbáltam beszélni vele vagy bocsánatot kérni, de nem hagyta.
- Minden rendben drágám? - lépett be anya a konyhába.
- Persze, csak elgondolkodtam. - mosolyogtam. - Ma nem itthon vacsizom. Zayn-nel lesz randim. - virultam mint a tejbe tök.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése