2013. március 8., péntek

Mindenféle:)

Hali-hó!
Ma felkerült a negyedik rész.
Viszont itt egy általam írt *KE* sztori. Ezt egy oldinak írtam Facen, és kaptam cserébe egy nagyon aranyos Nouis-os képet <3 <3
Niall-al már több mint egy éve jártok, de egy hónapja nem láttad mert Turnén vannak. 
Fáradtan esel haza a munkából a közös házatokba ami most üres. Nem is kapcsolsz villanyt csak fel szaladsz az emeletre, át öltözöl és mész le a konyhába. Kezdesz félni mert zajt hallasz. Felkapsz egy Golf ütőt azt magad elé tartva lépsz be a konyhába. Mikor meglátod a "betörőt" ki esik az ütő a kezedből.
- Niall. - suttogod. Elkezdesz futni felé, ő felkap és megpörget a levegőben. - Mit csinálsz itt? - kérdezed sírva, mert már nagyon hiányzott.
- Jöttem, haza az Én gyönyörű barátnőmhöz. - letörölte a könnyeidet és megcsókolt. Egy ideig ölelkezve álltok, majd észre veszed, hogy minden tele van gyertyákkal és az asztal is meg van terítve. Niall főzött, neked miután megvacsoráztok, meg néztek egy filmet.
- Hiányoztál. - suttogta a füledbe.
- Te is nekem. Szeretlek. - és meg pusziltam.
- Szeretlek. - megcsókol. Egymás karjaiban alszotok el.


A most aktuális balogjaim:

One day everything changes

http://egy-nap-minden.blogspot.hu/


To Be Loved

http://to-be-loved-23.blogspot.hu/

És egy blog amit most kezdek már meg van két rész az első valószínű ma felrakom. :)

One Direction+Demonic Girls

http://one-direction-minden.blogspot.hu/



Örülnék ha ezt is olvasnátok:) Pár komi is jó lenne erre a blogra is!!! 
Pusziii*-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése