2013. március 8., péntek

4- fejezet

Bocsi ez a rész egy kicsit rövid, de nem volt sok időm.

*Saffa*
- Mi a baj? - kérdezte aggódva Louis.
- Fázom. - suttogtam. Behúzott a szobájába. Rám terítette egy takarót, de ellenkeztem. - Így tiszta víz lesz. - löktem le a vállamról.
- Nem baj, hagyd magadon amíg én keresek neked valami ruhát. - megpuszilta a homlokom és a szekrényében kezdett kutatni. Elővett egy csíkos pólót és egy mackó nadrágot. - Tessék. - a kezembe nyomta és betolt a fürdőbe. Én gyorsan levettem magamról a vizes ruhákat és beálltam a zuhany alá. Most nem húztam az időt olyan tízperc alatt kész lettem, fel vettem a ruhákat és vissza mentem Lou szobájába. Ő az ágyon feküdt és a tévét kapcsolgatta. - De jól nézel ki. - mosolygott.
- Tudom. - felnevetett, befeküdtem mellé az ágyba a fejem a mellkasára hajtottam és úgy néztük a zaj ládát. - Úúúú kapcsolj vissza. - ültem fel hirtelen. - Áááá és csak most kezdődik imádom ezt a filmet. - ujjongtam.
- Mi ez? - húzta fel a szemöldökét Boo Bear.
- Kristen Stewart játszik benne az a címe, hogy a Hírnök. - mondtam, le se vettem a szemem a képernyőről. - Nagyszerű, a vámpír csajszi. - dünnyögött.
- Ha nem akarod nem muszáj nézni. - még mit nem, meg nézzük és kész.
- Nem, dehogy ha te ezt szeretnéd. - szorosan magához ölelt. Pontosan így gondoltam én is. Már nem volt sok hátra a filmből mikor hallottam, hogy Louis elaludt. Édesen szuszogott mellettem kicsit lejjebb halkítottam a tévét őt meg be takartam és tovább néztem a filmet. Mikor vége lett még lebattyogtam a konyhába. A többiek is elmentek aludni mert senki nem volt már lent. Öntöttem magamnak valami löttyöt asszem narancs levet, de nem biztos és vissza mentem Loui hoz. Befeküdtem mellé az ágyba át karolta a derekam a fejét a nyakamba fúrta és így aludtam el.

                                                                              -----**-----
Olyan érzésem volt mint ha valaki figyelne. Nagy nehezen kinyitottam a szeme és Louis kék szemeibe "ütköztem".
- Jó reggelt. - mosolygott.
- Szia. - suttogtam és belenyomtam a a fejem a mellkasába. - Mióta bámulsz? - néztem fől rá.
- Én nem bámultalak én gyönyörködtem a csodaszép barátnőmben. - felnevettem és feljebb csúsztam. Nyomtam a szájára egy puszit, de elkapott és vissza húzott. Fölém hajolt és megcsókolt össze kulcsoltam a kezem a nyaka körül. A nyelveink vad táncba kezdtek, de levegő hiány miatt sajnos elkellet válnunk.
- Éhes vagyok. - suttogtam. Kézen fogva mentünk le a konyhába. Liam és Niall már ott voltak utóbbi félig a hűtőben.
- Jó reggelt. - mosolygott Liam.
- Neked is. Többiek? - kérdeztem, leültem az egyik székre. Louis hátulról át ölelte a derekam és a vállamra rakta a fejét.
- Még alszanak. Bár mintha Nikit hallottam volna az előbb. - elém tolt egy bögre kávét.
- Amikor én lejöttem kb. tíz perce még aludt. -  csatlakozott hozzánk Niall, egy tányér sült csirkével.
- Azt meg akarod enni? - néztem rá furán.
- Aha. - és neki is látott. Egy komás fejű Harry és egy mosolygós Blair jött be az ajtón.
- Szép jó reggelt fiatalok. - kurjantott Louis ezzel csak az a baj, hogy a szája túl közel volt a fülemhez. Lassan mindenki meg érkezett Niki felpattan Nialler mellé csókkal köszöntek egymásnak. Hárman lányok váltottunk egy "majd elmondom" pillantást. Miután mindenki végzett a kajálással bementünk a nappaliba. Leültem Louis ölébe.
- Mi lenne ha ma elmennénk valahova ketten? - suttogta a fülembe.
- Oké. - mosolyogtam rá. - De először haza kell mennem át öltözni. - még mindig az ő ruháiban voltam.
- Rendben. - össze szedtük a cuccainkat és elindultunk hozzánk. Gyorsan át öltöztem. Megcsináltam a hajam és a sminkem.


Lementem Boo Bear-hoz.
- Na zöldike indulhatunk? - ölelte át a derekam és egy puszit nyomott az arcomra.
- Persze, de hova is? - kérdeztem mikor már bezártam az ajtót.
- Az titok. Na gyere. - beszálltunk a kocsiba. Bámultam ki az ablakon és dúdolgattam az aktuális számot a rádióval mikor meg éreztem Louis kezét a combomon. Össze kulcsoltam a kezeinket és rám mosolygott.
Tízperc múlva leparkoltunk egy nagy tó előtt. Először nem értettem, de miután Louis megfordított és meg láttam az Állatkert bejáratát a nyakába ugrottam. Imások őt is és az állatokat is. Miután megvettük a jegyeket bementünk a nagy kapun. Én egyből a farkasokhoz húztam, ott visítottam egy sort, hogy milyen cukik. Aztán kiszúrtam a zsiráfokat így Lou-nak vennie kellet négy zacskó Zoo csemegét abból kettőt a Zsirik kaptak. Majd bementünk az állatsimogatóba. Ahol a Boo Bear kijelentett, hogy élvezzem ki mert többet nem hoz el. (xd) Minden kecskét végig ölelgettem. Majd meg néztük a foka showt, ahol mint egy kis gyerek olyan voltam. Majd kaptam vattacukrot, hogy lenyugodjak, de ez nem jött be mert felpörögtem a cukortól. Szóval elrángattam az elefántokhoz, majd meg etettem a kacsákat pereccel. A flamingóknál meg kitaláltam, hogy olyan színű hajam lesz mint az ő tolluk, szóval onnan Lou elhúzott. A majmoknál, a szurikátáknál visítottam mint egy malac, hogy milyen cukik. A jeges maciknál épp akkor volt etetés, dobáltam nekik halacskát.  Voltak még tevék az egyik teve nagyon csúnyán nézett Lou-ra azt le is fotóztam. Volt még pingvin, amik édesen úszkáltak a vízben. Erre Louis megkérdezte, hogy-hogy lehet édesen úszni. Én csak csúnyán néztem rá. A vízilovakat nem csodálhattam sokáig mert Loui meg ijedt, hogy megeszik őt. Szegénykém annyira kifáradt, hatóra körül megkönyörültem rajta és haza mehettünk.
- Aj. Annyira édesek, és cukik voltak. És az a zsiráf, meg a farkasok. Olyan jól éreztem magam. Köszön, hogy elhoztál Louis. - be nem állt a szám az egész haza úton.
- Örülök, hogy jól érezted magad. - adott egy csókot mikor kiszálltunk. Mindenki a nappalinkban volt. Kicsit lefárasztottam őket az élmény beszámolómmal.
- Mennyi vattacukrot evett? - kérdezte Bi, jó talán egy kicsit fel vagyok pörögve.
- Talán egy kicsit sokat. - fintorgott Loui.
@Saffa_Hastings: Csodálatos nap volt. Köszönöm @Louis_Tomlinson <3 Szeretlek*-* <3
                             A teve nem volt oda Loui-ért.....xd xd







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése